Juletider snart...

Nu är tre månader kvar till decembermånad är här och jag funderar redan på julpynt. Det har kommit in så mycket fina gardiner och prylar på jotex så jag funderar på att lägga en beställning. Jag är egentligen ingen sån typ som brukar dekorera hemmet med massa julpynt. Jag tycker att det räcker att ha elektriska adventsljusstakar och julstjärnor i fönstret och sen en adventsstake med fyra levande ljus. Men i år så skulle jag vilja ha lite mer pynt så att man får den där riktiga julkänslan. Älskar när man firar advent då man käkar pepparkakor och risgrynsgröt. Älskar egentligen som har allt att göra med julen, det är ju så mysigt.
Nu har jag suttit på jotex ett bra tag nu så jag la en beställning...detta blev det:

 

Gardinerna är i fyra delar och kostar 229:- det tyckte jag var ett bra pris. Jag tänkte ha gardinerna och duken i köket. Och bokstäverna tänkte jag ställa på spegeln i hallen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0