En trött Sanna idag...

Oj oj oj vad jag har varit trött idag, har bara sovit ca 2 timmar inatt så då är det väl inte så konstigt. Ögonen gick i kors på jobbet och ett tag somnade jag när jag stod upp och forsade in bröd i maskinen men jag vaknade till av ett ryck i nacken. Jag slutade jobbet klockan två så det var ju skönt. Träffade min vän Emelie vid halv fyra för att ta en liten fika och prata om våra planer som vi vill förverkliga. Hihi..
Orkade inte göra någon mat sen när jag kom hem så då blev det thai mat från det nyöppnade stället Mandy Thai. Nu i flera dagar så har jag varit sugen på blåbärspaj så då ställde jag mig och gjorde iordning det, till det hade vi så klart gammeldags vaniljsås :) mumsigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0