Torsdag

Redan torsdag och imorgon (fredag) är jag ledig. Jag är ledig nu i tre dagar och det ser jag verkligen fram emot. Nu ikväll efter jobbet när jag kom hem (slutade 22) så fick jag och G för oss att vi skulle städa lite, sagt och gjort, jag tog badrummet och G tog köket. Känns så himla skönt att man har det gjort för nu slipper vi göra allt imorgon :).

Morgondagens planer ser ut så här:

♥ Städa ( dammning, dammsugning,moppning)
♥ Träna
♥ Shopping
♥ Fika med mamma
♥ Myskväll med G (Tre rättersmiddag)
 



 

Kommentarer
Postat av: Theresa

Ska du festa något i helgen?=) Du ringde aldrig sen, Hoppas det är bättre med dig. Puss

2009-10-23 @ 06:04:33
Postat av: Sanna

nu är det bättre. :). nä jag glömde bort det sen så jag haft så mycket att göra. Men jag ringer dig imorn!

2009-10-23 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0