Min långa dag

Hej bloggen!

Här sitter jag fortfarande vaken, ska gå och lägga mig snart men tänkte skriva lite vad jag har gjort idag.
Jobbade till klockan sex imorse, när vi vaknade runt två så gjorde vi oss iordning. Sen stack vi när klockan var några minuter i tre till Ikea.
Vi kom hem utan de saker vi skulle ha, allt var slut. Så himla tråkigt när man åker dit och så finns inte de saker som man har sett fram emot så mycket. Men vi kom inte hem tomhänta det blev lite småsaker som klämmor till att försluta påsar, potatispress, batterier och ett durkslag i aluminium. Vi var hemma runt åtta och när vi kom hem så gick vi och la oss och vaknade kl 22. Sen så stack jag till min syster och hjälpte henne med att packa upp grejer, hon flyttade idag till sin nya lägenhet. Jag kom därifrån kl tre, när jag väl var hemma så ville jag inte gå lägga mig än så jag ställde mig för att styka sängkappan som vi fick idag men strykbrädan gick sönder och hamnade på min fot, ont gjorde det. Ville ändå stryka så jag satte mig på golvet och strök men det gick inte så bra så jag testade med att sätta på sängkappan på sängen och strök men det gick inte heller så då sket jag i det. G får försöka fixa strykbrädan för jag kunde inte det....nä nu ska jag nog gå och lägga mig, ska iväg och fika med mamma och min syster kl elva, får se hur det går att vakna sen...:P

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0