Lördag (tidigare idag)

Klockan är halv tre på em och jag sitter och käkar frukost nu hehe. Jag gick upp halv två idag, det kan jag inte förstå för jag har sovit mina timmar och så somnade jag på soffan runt två inatt. Men jag tycker om att sova helt enkelt...
Gymmet stänger om en halvtimma och det var tänkt att jag skulle pumpa lite muskler. Igår tränade jag men då tränade jag endast kondition och mage.
Just nu i denna stund så dricker jag kaffe,pratar telefon med syster, har gjort mig iordning men har håret kvar och mascaran.
Ikväll blir det en god middag här hemma och ett biobesök. Tror det lutar åt att vi ska se "flickan som lekte med elden" G:s val...har hört att den flmen inte är någon biofilm men det märker vi när vi har sett den. Jag har sett den första filmen "män som hatar kvinnor" och den tyckte jag var bra, är inte så förtjust i svenska filmer annars men den var bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0