Fredag

Äntligen helg!

Idag har man haft full rulle känner jag. Jag vaknade runt halv elva, ringde först ett samtal till lönekontoret. Jag har fått för mycket i lön, fick dubbel timlön :P. 226 :- så ni kan ju nästan lista ut att jag fick ganska mycket pengar på mitt konto. Jag måste lägga undan lite pengar till nästa månad för nästa månad så kommer de dra av lite och då kan jag inte kladda upp allt.

Efter det samtalet så åt jag frukost sen tog jag tag i städningen, sen klockan fyra så träffade jag och G min mamma, hennes pojkvän och sen min syster på Café Smak. Mycket trevligt! Sen när vi hade fikat så gick vi lite affärer, jag köpte en grå stickad cardigan och en topp med nitar på axlarna från Monki. Var inne på Jc och skulle köpa jeans men det fanns inte så många som passade, fyfan vad jobbigt det kan vara att pröva jeans, testade nog 6-7 par jeans. Hittade några som jag ville ha men som inte passade mig, antingen var de för stora eller så fick jag inte igen dom i midjan. Vi hade ganska stressigt hem så jag hann bara kolla på jeans inne på Jc, man vill ju inte köpa ett par för att måste ha ett par så det blir att kika någon annan dag när man har mer tid.

Nu ikväll så har vi haft det hel mysigt här hemma, vi gjorde en tre rätters middag och nu tänkte vi se på film och käka massa gott, dricker också en bacardi breezer så himlans gott.

Imorgon bär det av till Ikea, där tänkte vi köpa massa grejer till lägenheten framförallt massa tedoft ljuser :) och sen ska vi kika på en ny garderob.

Men ni får ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0