Somnade i sängen med alla lampor tända i lägenheten...

Höhö, runt halv åtta på kvällen så gick jag och la mig med G för att sova lite. Han skulle sova en powernap innan jobbet. När han åkte iväg till jobbet  kl 21:37 så gick jag och la mig igen och råkade somna om igen. Sen vaknade jag klockan ett och då var alla lampor tända i hela lägenheten, jag var ganska pigg när jag vaknade så jag hämtade laptopen och nu ligger jag här i sängen och slösurfar lite hehe. Tänkte nog göra iordning lite té till mig blev lite sugen på det faktiskt.

Idag på schemat så blir det jobb senare på kvällen men innan  på dagen så ska jag träffa min vän Linda på stan kl 14. Det ska bli väldans trevligt för det var nu evigheter sen vi sågs!
Jag har inte haft någon lust att träffa vänner på sistonde, vet ej vad det kan bero på men tyckte nu det var på tiden att jag gjorde det. Tror det kan vara så att jag har jobbat mycket och sen inte haft så mycket tid över. Men denna vecka så jobbar jag natt så då finns det massa tid till att göra andra saker.
Om det hinns med idag så ska jag och sambon åka iväg och titta på tapeter till sovrummet för i slutaet av denna månad så ska vi göra om i sovrummet, ska bli så himlans roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0