Tommy Hilfigers modevisning med Sofis mode...

På torsdag ska jag och min syster iväg till huvudstaden för att se Tommys vårkolletion på catwalken. För några veckor sedan så anmälde jag mig till Sofies mode klubb och när man gjorde det så kunde man vara med och tävla om en modevisning med Sofis mode och Tommy Hilfiger!
Jag är så himla glad just nu, har alltid velat gå på en modevisning och nu har den drömmen gått i uppfyllelse! Jag blev jätte chockad när de ringde och sa att jag hade vunnit, jag fattade ingenting. Det roligaste med att gå är att man får en goodibebag!! :p


Kommentarer
Postat av: Theresa

Va kul för dej gumman.. glad för din skull. Puss

2009-05-05 @ 19:52:15
URL: http://likealeaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0