Tisdag

Hej hopp!

Vaknade för en stund sen, jag jobbade inatt till kl 07 imorse och nu har jag hällt i mig ett glas smootie :) och käkat äggmackor mums! Tänkte nu göra mig iordning och sen sticka ner på stan för att troligtvis träffa min vän L och sen hennes ex över en  liten fika. Men vi får se!
Igår hade jag glömt att lägga in mitt inlägg som jag hade skrivit :( men men...jag har börjat övningköra nu igen, det går lite upp och ner med det där men nu ska jag verkligen ta tag i mitt körkort hihi. Jag tyckte det gick ganska bra, jag fick köra på en 70 väg och gissa om jag var rädd, men det gick bra få tro på min älskling när han säger det till mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0