En fika med tjejerna...

Hej bloggen!

Idag var jag uppe rätt skapligt. Gick faktiskt upp vid 07.45 så jag är jätte stolt över mig själv, jag har lyckats ställa om mig så jag vaknar rätt tidigt. Det känns jätte skönt att vakna upp av den biologiska klockan och inte av en larmklocka. Men idag så skulle G iväg till sjukgymnasten klockan 07.45 så larmklockan hade ringt från klockan 07.00 så jag kunde inte somna om igen.
Annars så mår jag bra förutom att jag är förkyld och då menar jag jätte förkyld. Näsan bara rinner hela tiden och jag nyser konstant. Igår innan jag skulle iväg och jobba så hade jag 38 graders feber så jag tyckte det var jätte jobbigt att jobba ett tag men sen så gick det bra. Snart eller kanske inte riktigt snart men om ca en timma ska jag iväg och träffa mina tjejer E och S, vi tänkte sätta oss och ta en fika någonstans och prata lite tjejsnack.

Vad jag ser framemot morgondagen det ska bli så himla roligt att se en modevisning. :)  Sen är det Tommy Hilfiger och det är ju inte illa! hehe. Vi tänkte åka redan efter 13 så vi är där i god tid och sen blir det nog lite shopping när vi ändå är i huvudstaden, man måste ju passa på!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0