Torsdag...

Hej hopp!

Hur är det med er idag då?. Här står allt fint. Idag vaknade jag vid 13.00, var uppe rätt så sent inatt, jag tror klockan var 04.30 innan jag kom i säng. Jag kunde verkligen inte sova, jag var verkligen jätte pigg. Men för att jag skulle bli lite tröttare så satte jag igång första säsongen av vänner och vips så kunde jag banne mig sova.
Vid 14.55 så åkte vi iväg till Tuna en snabbis för att köpa min jeansskjorta och sen snabbt  till bolaget. Fyfan vad man stressade där inne på Tuna Park, jag var ju bara tvungen att hitta något att ha på mig imorgon. Jag vet bara inte vad jag ska ha till skjortan men jag tror jag ska ha svarta jeans eller leggings till och sen tänkte jag nog bara ha en vit t-shirt. Det kommer bli kalas bra!

På tal om annat så var det en väldigt meningslös dag på jobbet idag. Jag kom dit 16.00 och gick hem vid 19.00. Jag jobbar på fazer bröd, gamla skogaholms. Vårt bröd var slut vid 17.00 på våran maskin och när vi var klara med städningen så fick vi välja antingen att gå hem eller städa ännu mera på andra maskiner och jag valde att gå hem tidigare och förlora lite timmar. Jag tänkte f** inte vara kvar till 22! Då var det bättre med en liten myskväll på en helt vanlig torsdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0