Torsdag

Hej allesammans!

Vilket härligt väder det är ute, synd bara att man inte kan få njuta av det bara. Jag ska iväg och jobba snart, slutar Inte förens KL 23 ikväll.
Idag vaknade jag vid 12.00 och kände mig helt tung i huvudet, jag har drömt samma drömmar nu i flera nätter i sträck nu, känns jätte jobbigt för jag kommer inte ihåg vad det jag drömmer om men ändå känns det som samma drömmar.

Igår kväll blev det inget bloggande för min del för när jag kom hem efter jobbet vid 21, hade jag lite stressigt. Jag skulle möta upp två tjejer S och M. De hade messat mig under dagen om att de skulle dra ut till nybron. Så jag tänkte det kan ju vara skönt att komma ut lite, det känns lite som man inte har träffat någon på ett tag så det kunde bli skoj och sen så började jag ju inte jobba förens vid 15.00.

Här är gårdagens outfit.



♥ Topp (köpt i turkiet)
♥Skärp (Åhlens)
♥Jeans (Bikbok) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0