Sköna ljuva Söndag

Sitter just nu och slösurfar lite innan det är dags för mig att hoppa in i duschen, jag har varit uppe sen 09.00. G väckte mig med att  peta mig i ansiktet. Alltid när han dricker så vaknar han alltid tidigt och är vaken några timmar innan han somnar om igen, jag däremot kan sova hur länge som helst. Men idag tänker jag inte försöka somna om igen, vill hinna få något gjort innan jag ska iväg till jobbet kl 16.00.

Vi tänkte åka ut till Tuna idag med, kanske tar en liten lunch med min vän T och hennes kille D. Tror jag också ska köpa en kofta från MQ som jag hittade där igår men som jag inte köpte, ångrar att jag inte köpte den. Jag ringde faktiskt till MQ på tuna och hörde med dom om den fanns kvar och det gjorde den. Det var en beige kofta med krage, dubbelknäppt med guldknappar. Skiit snygg om jag får säga, den kommer bli så snygg till slitna jeans.

Jag gick in nyss på Stina Lees blogg, fick världens chock när jag såg att hon är gravid. Jag anade det lite när jag såg bilderna på henne när hon var hemma hos sin mamma men tänkte bara att det kanske var vinden som gjorde det men så var inte fallet. Men iallafall så är hon jätte fin med magen, det är så fint när smala är gravida...:) Ett stort grattis till er båda!



Nu tänkte jag ta en skön dusch!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0