Söndag

Idag så gick jag upp strax efter 12, klockan 13.00 skulle vi iväg till mamma och fira min syster som fyllde i tisdags. Men vi kom till 13.30 för vi åkte ut till Tuna och hämtade en jeansklänning till mig som jag la undan igår och sen köpte vi en blomma med kruka till min syster i present, hon ska också få ett presentkort på Ikea på 300:- men vi ville inte komma tomhänta. Hon får presenten lite i efterskott för jag tänkte beställa det från Ikeas hemsida.
Sen efter kalaset åkte vi och storhandlade, det behövdes. Jag har inte gjort så mycket mer idag, tänkte snart åka iväg till jobbet och slutar inte förens klockan 06.00.

Igår hade vi möhippa för G:s syster. Hon är redan gift men hon fick sin möhippa några månader efter bröllopet. Hon fick barn i januari och har ammat så vi väntade med möhippan. Det var faktiskt kul, Först var vi hemma hos hennes mamma, sen gick vi ut och käkade  på Ming Palace och därefter gick vi ut till Harrys. Det blev en väldigt lyckad kväll! Riktigt kul....

Nu ska jag sticka...

Kommentarer
Postat av: kattis

Tack så jätte mycket för igår de va super skoj kram

2009-06-28 @ 23:33:32
Postat av: kattis

Ja du får jätte gärna maila bilderna från i lördags kram

2009-06-30 @ 07:38:06
URL: http://familjensvengert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0