Måndagen

Hej bloggen!

Idag var det tänkt att jag skulle träffa min vän T men som i vanlig ordning så råkade jag försova mig. Jag vaknade 11.30 och det var då vi skulle ses på stan, jag skulle precis skicka henne ett sms om att jag hade försovit mig och då ringer hon i samma ögonblick. Jag tyckte det var så pinsamt, för hon hade verkligen knåpat på när hon skulle träffa mig och idag var det den enda dagen på veckan hon kunde träffa mig innan hon åker på semester till bulgarien. Typikst alltså....så idag så har jag inte fått så mycket gjort. Efter vårt samtal så gick jag och la mig igen och vaknade inte förens vid 15.30. Så idag har jag sovit i 12 timmar och det skulle jag inte ha gjort för när jag vaknade igen så var jag tröttare än innan och jag var på ett inte så jätte bra humör, klagade på allt.

Imorgon börjar jag jobbet 14.00 och innan det så tänkte jag ta en sväng på stan, jag måste verkligen hitta något att ha på mig på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0