Lördag

Solen har gått upp och jag är fortfarande vaken, har inte gått och lagt mig ännu och jag ska upp igen om någon timme. Jag ska nämligen vara nere på stan vid 10.00 och möta upp min syster och min mamma. Vi tänkte ta en fika och sen kika lite i affärer tror jag om det hinns med. Min syster ska iväg igen sen vid 11.30 så henne träffar jag bara en kort stund. Vid 14.00 måste jag hem igen för att göra mig iordning, ska iväg på fest senare....
Annars är det väl inte så mycket som händer i helgen, jo imorgon jobbar jag natt och på dagen ska vi fira min syster som fyllde 19 år i tisdags och sen ska vi nog åka och storhandla.

Nä nu är det sängen som gäller, får se hur det går att komma ur sängen sen....hehe


Kommentarer
Postat av: Dotter Alberta

samma här är också vaken

2009-06-27 @ 05:07:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0