Kass uppdatering....

Tjohoo bloggen!

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera här men jag ska försöka bättra mig. Det har varit så mycket på senaste tiden så jag har inte haft en tanke på att skriva här. Det har varit födelsedagar, studenten och så massa jobb. Jag jobbar så konstiga tider, jag börjar på em och kommer hem på kvällen och då är man as trött.
Annars med mig så är det jätte bra, förutom idag då när jag vaknade upp med världens svullnaste ögon. Jag har fått en allergisk reaktion, tror det kan vara salladen som jag åt igår på jobbet, fast det bara ska vara sallad så har de lagt i lite pasta också. Jag petade bort det men tror inte det hjälpte så mycket. Jag är allergisk mot gluten så det är därför mina ögonlock har svullnat upp. Det är så obehagligt, ska smörja dom med en salva får hoppas det blir bättre.
Nu ska jag sticka iväg till jobbet kommer hem efter 20.30!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0