Hemma

Slutade jobbet för mindre än en timma sen, har hunni fått i mig lite mackor och ett glas Oboý. mums! Jag har varit jätte dålig på att äta idag, det är inte alls bra.
Det blev ingen Tuna Park idag, sambon sov bort hela dagen och jag skulle jobba kl 16.00 så det hanns inte med, så jag fick inte min kofta som jag ville ha, den är slutsåld nu. Lite tråkigt för jag ville verkligen ha den där koftan för den var så himla snygg men jag får fortsätta att leta efter den perfekta koftan. Jag är lite kräsen när det gäller koftor och sånt. Jag vill inte att de ska se för vanliga ut...
Nu när vi inte åkte ut till Tuna så fick jag inte träffa min vän T så vi bestämde en träff imorgon istället. Vi tänkte gå ner på stan och kika i lite affärer sen blir det säkert en fika också innan hon ska iväg på en körlektion. Då ska jag försöka kolla lite på rean och sen kika på någon klänning som man kan ha på sig på midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0