Onsdag

Jag måste verkligen skärpa mig, jag sover princip bort hela dagarna när jag börjar sent på jobbet. Idag sov jag till 13.30, jag förstår inte att jag kan sova så länge. Men men, snart är det ju semester om 2 dagar och då ska jag inte sova bort hela dagen.
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe, läser mailen och läser bloggar. Ska snart iväg till jobbet, börjar nämligen 16.00 och slutar 22.15. Men jag ska höra med arbetsledaren på jobbet om man kan få jobba lite längre, för jag tycker att 5,45 timmar är lite för lite och sen så har jag bara jobbat 25 h timmar denna vecka :( Det har varit oerhört skönt men också lite tråkigt för att det inte är så mycket pengar man har tjänat...Nu tänkte jag dricka upp mitt kaffe och sen sticka! jag går till jobbet, det är så himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0