Tillbaka till verkligheten....

Halloj!

Nu är jag tillbaka till jobbet efter 3 underbara veckors semester. Jag började i söndags, och jag kan säga att man hade en j***a ångest för det. Men nu känns det som om jag har kommit in i arbetet igen. Imorgon är jag ledig, frågade jenny som är personalansvarig om jag kunde få vara ledig, det fick jag :). Det som är så bra med mitt jobb är att man nästan alltid kan få ledigt när man vill och det är ju bra. Ville vara ledig imorn så att jag kan få umgås lite med min älskling. Jag har jobbat kväll hela veckan så vi har inte hunnit setts något för att han jobbar natt och måste sova till em. Sen så åker han tidigt till london på fredag och ska vara där till måndag. Så det ska bli mysigt!

Annars så är allt som det ska,  på semestern hann vi göra ganska mycket. Bla så hann vi vara i high chaparall, kolmården, skåne, göteborg och sen smögen.
Imorgon på schemat så ska jag fixa ett nytt pass, sen blir det fika med min älskling, gymmet och sen mot kvällen ska vi göra någon god mat. Så ser mina planer ut för morgon dagen.

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Hej !

Var med och tävla om en tandblekning från Usa, allt du behöver är att kommentera varför just du ska få den & lämna din mail!



www.nataschalindmark.blogg.se



Kram / Natascha

2009-08-14 @ 12:25:32
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0