Klant Sanna...

hehe, gissa vad jag råkade ut för nyss? jo jag råkade låsa ut mig haha. Det var så här att jag skulle gå ner och hämta posten, innan jag stänger ytterdörren så kollar jag om min hemmanyckel finns på nyckelknippan, samtidigt så stänger jag dörren. Men när jag har stängt dörren så kommer jag på att nyckeln ligger på matbordet. TUR att jag tog med mig mobilen, jag tog med mobilen ifall att G skulle ringa. Det var ju väldans tur, för då kunde jag ringa G:s syster som har nyckel som kunde komma och låsa upp till mig. Hon bor 20 min bort, så det var jätte gulligt av henne, annars vet jag inte vad jag hade gjort...Så det kan gå va! :)

Nu har jag precis käkat mat, det blev laxsås med creme fraiche och råris. Kanske inte så jätte god lördagsmat men det duger om man är hemma själv och ska göra mat till sig själv. Snart ska jag dricka lite kaffe tänkte jag, sen bär det iväg till jobbet kl 21.00. Jag har verkligen ingen lust men man måste ju jobba, jobbar imorn med men börjar 23 istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0