Fredag

Go kväll !

Idag var jag uppe med tuppen. Gick nästan upp direkt efter att killarna (G och N) hade stigit upp vid 05.40. De skulle iväg till London idag, imorgon ska de se Chelsea matchen. Och jag stackare blir helt hemma själv hela helgen. Men tur att jag jobbar natt både i imorgon och söndag. =)
Annars så har jag fått rätt så mycket gjort idag. Först träffade jag min mamma över en fika, väldans trevligt var det :). Direkt därefter så gick jag hemåt, på vägen hem så handade jag lite på ica. Där så handlade jag massa frukt, mjölk, lätt kokosmjölk och sen topp& hälsa tidningen. Bara bra saker :P
 När jag kommer fram till kassan och ska betala så säger killen några kommentarer på det som jag har köpt...
 
Han - vad du är nyttig idag!
Jag - aa jag skippar godiset idag.
Han - aha så du tänkte äta valnötter istället ?
Jag - nä det tänkte jag ha i muslin
Han - jaha okej.

HaHa tyckte det var rätt så kul att han la sig i vad jag handlar för något, det ska han strunta i.  Jag vet inte om han försökte stöta på mig eller om han bara var pratglad...men vi säger att han bara var pratglad.

Efter semestern så försöker jag att äta lite nyttigare, det blev så mycket onyttigheter när man var ledig. Så när jag kom hem så åt jag min middag från igår. Sen så blev jag så rastlös att jag tog på mig mina träningskläder och gick ut och sprang i 30 min. Jag hade världens otur med vädret...det började ösregna så när jag kom hem var jag helt genomblöt så det var bara för mig att hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0