Tisdag

Go kväll!

Sitter här hemma och slingar håret blondt. Har min syster till hjälp som pluggar frisör på gymnasiet. Jag hoppas att det blir bra denna gång. Sist hon slingade håret med folie så blev det lite fläckigt i hårbotten, nu har jag i hätta så jag hoppas på ett bättre resultat!
Har både min syster och min mamma på besök, mamma har också fått håret slingat så nu blir både mor och dotter blonda! 
Vad har man annars gjort idag, jo efter jobbet vid 15.00 så åkte jag hem till G mamma en sväng för att äta middag. Nu på kvällskvisten tänkte vi laga något lätt, får ju inte äta något efter 00.00 för att man ska fasta. Magen måste vara tom när jag ska opereras. Börjar bli lite nervös nu inför operationen men som tur är så har jag min söta syster som stöd.

Önska mig lycka till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0