Snygg Acne shirt!

Den här skjortan skulle jag vilja klicka hem på en gång, den är ju så himla snygg! men tyvärr så har man inte dom pengarna :( Jag har redan (nästan) handlat upp min lön innan jag ens har fått den. Det är ju inte så jätte bra, sen är det ju snart semester också och då måste man ha pengar till det. Så det gäller att spara spara nu innan man går på semester.

   <---Denna färg tänkte jag.


Men vi får se, om jag får en hyfsad lön så kanske det blir en beställning ändå men det är ju nästa månad som jag kommer få en piss lön, jag har ju varit sjukskriven nu i 2 veckor och imorgon börjar jag jobba igen.
Det känns lite jobbigt men så känns det nog för alla som har varit borta från jobbet ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0