Inspiration till High chaparall

I sommar ska jag och G åka iväg till High chaparall med hans familj bla. Då tänkte jag att jag ska vara utklädd till en indian, förra året var jag cowgirl så i år får det nog bli en indian. Det blir lite roligare om man går in för det, (nästan) alla som vi åker med är väldigt seriösa med att klä ut sig iallafall grabbarna som klär ut sig till  cowboys och jag då förstås hehe.
Jag har ju mina fransskor och sen så hittade jag denna snygga fransväst från melba, det fattas ju bara en snygg t-shirt och sen ett virkat hårband sen är ju allt fixat. :)

 

Den härliga godbiten kostar bara 299 :-, det är det värt!


(Mina är svarta) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0