Pigg som Tuppen



Det är vad jag är.... har inte gått och lagt mig än för att sova, har nu varit vaken hela natten. Jag gick och la mig vid 3 men jag låg bara och vred mig så jag gick upp istället. Har ringt Hotel Vasa och kollat om det fanns ett dubbelrum mellan den 5-6 juli och nu sa de att det bara fanns ett enkelrum. Men han som jag pratade med i morse sa att han hörde att det skulle vara ett dubbelrum så man får hoppas att det finns ett,han skulle ringa mig på förmiddagen.

Har suttit på ASOS och kikat lite granna och jag tänkte att jag skulle klicka hem dessa urläckra toppar, jag älskar dom .....vad tycker ni?




ASOS Cowl Tie Front Jumper

ASOS Vintage Lace Cami

Med frakten och rabatten på 10% så går allt på 338 :- Inte så pjåkigt va?

Jag hade också tänkt klicka hem dessa ur söta skor men frakten blev lite mycket, så det blir bara dessa toppar.

ASOS Cherry Print Canvas Plimsolls

Men nu tänkte jag försöka sova, man kanske kan få lite sömn.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0