Godmorning, kattägare där ute, Jobba

Redan vaken??? jo det är vad jag är, sitter och käkar frukost, macka, te och nyponsoppa. Vaknade av att min katt slickade mig i ansiktet, var då  tvungen att gå upp och ge lillen lite mat.
Han är 12 veckor på lördag och jag har haft honom nu i 2 veckor, han har en liten vana att slicka och bita i ansiktet! Är det någon som vet vrf han gör så, är det för att han vill ha uppmärksamhet????


Här är min lilla älskling



Ska iväg och jobba vid 08.30, slutar 13,30. Efter jobbet tänkte jag gå ner en sväng på stan och kika efter kläder som jag ska ha på mig på midsommar.
Vad ska man ha på sig?? jag vet inte om man ska ha klänning eller jeans och en snygg topp. Svårt det där men får se vad det blir.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt :)

2008-06-19 @ 11:56:47
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0