Torsdag

God morgon!

Nu har jag varit iväg och kikat på min nya lägenhet, tapeterna blev jätte bra. Sen så fick jag veta igår att de ska lägga nya plastmattor i alla rum, så jag får en hel renoverad lägenhet. =)

Imorrse så gick jag upp vid åtta, jag var jätte trött och seg som vanligt hehe. Idag så tänkte jag gå och sola solarium med Theresa, det ska bli skönt  att få lite färg på kroppen =) just nu känner man att man är så blek. Jag ska inte göra samma misstag som jag gjorde förra gången när jag solade, då glömde jag nämligen att stänga av ansiktskanonen så dagen efter jag hade solat så såg jag ut som en röd tomat i ansiktet med vita runda ringar runt ögonen och det var inte roligt att gå till jobbet så.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0