TISDAG (nyårsdan)

Godmorgon!

Jag tror det bara är jag som är vaken just nu, =) nu är jag hemkommen från jobbet. Jag ska snart gå och lägga mig men jag är inte trött än så jag kommer vara vaken en stund till innan jag försöker sova. Jag ska ju upp vid 14.00 igen.

Hoppas att ni hade det trevligt vid nyårsfirandet. Jag firade lite med mamma och hennes kille, vi åt en jätte god middag och en efterrätt, det blev lite för mycket men det är ju bara nyår en gång om året så då får man passa på, inte sant =)
På jobbet så fick vi titta på fyrverkierna, det bjöds på tårta, godis, choklad och dricka. Jag tyckte det var ganska mysigt när alla arbetskamrater var samlade och vi tittade på fyrverkierna.


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0