Söndag

Dagen som varit.....

Idag så var jag och jobbade från 07.00-13.00, sen när jag kom hem så åkte jag med mamma till jysk för att köpa min spegel som jag var och kollade på förra veckan men den var slut nu, synd för den kostade bara 150 kr och det var med guldram och sen så var den ganska stor.
När jag kom hem igen så var jag tvungen att gå och lägga mig, var svin trött för inatt så sov jag bara 4 timmar. Gick och la mig vid 02.00 när jag skulle upp vid 06.00, inte bra.

Sen vid 20.00 så var det dags för Victoria Secret fashion show  kollade ni på det? jag tyckte det var så gulligt när  supermodellen Heidi Klums och seal sjöng tillsammans, de är ett så gulligt par. hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0