Onsdag

Godmorgon!

Idag kom jag ur sängen när klockan var 09.30, jag var jätte trött som vanligt. Jag är ju ledig idag så då ska jag passa på att gå och sola lite. Jag vill få lite färg nu i det här grå trista vädret.
Man blir så deprimerad när det är grått ute, så lite solning gör mig på gott humör =) Sen efter jag har varit och solat så tänkte jag gå ner på stan och gå ner till systemet för att köpa något gott vin till helgen coh sen hitta något snyggt klädesplagg kanske hehe.

På posten idag fick jag hem laredoutes nya vårkatalog, katalogen är i ett jätte litet format så att man kan få plats med den i handväskan. Annars så har den varit så stor och klumpig och vägt ett ton.



Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Katalogen väger ett ton.
;)

2008-01-31 @ 09:53:34
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0