Onsdag

Idag var jag ledig från jobbet, Har typ sovit bort hela dan. jag gick upp när klockan var runt 14.40. Jag förstår inte hur jag har kunnat sova  i nästan 13 timmar!?. Jag hade massa ärenden idag som jag skulle ha gjort, men det får jag skjuta upp tills imorgon för då nämligen så SKA jag gå upp tidigt. Annars så blir jag arg på mig själv. När jag jobbar så hinner jag inte göra så mycket annat än att sova, äta och skita kan man säga. =)
När jag väl är ledig så måste jag hitta på saker, det går ju bara att inte göra någonting. ELLER HUR!

Det var längesen jag la ut en dagens, men mina batterier till kameran är döda. Om jag köper vanliga batterier så tar de slut efter en dag så jag måste verkligen köpa ett par laddningsbara batterier så att de håller ett tag, det går ju inte att köpa vanliga batterier i längden, det blir ju för dyrt.
Imorgon så tänkte jag att jag ska gå till systemet för på fredag så blir det utgång till lotus, Adam tensta ska uppträda så det måste man bara se.

Den här låten med honom är såå bra. ni måste lyssna;


 

och sen den här med dj limmer, lyssna på texten. naw så fin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0