Nu är jag hemma

fast det har jag varit ett tag nu,jag slutade ju 21. Idag på jobbet har jag varit jätte trött och seg, och sen lite skakig i kroppen, jag kanske äter för lite och dricker för lite. Det kan bero på det...
Nu har jag ätit lite kvällsmackor och druckit mitt té =) jag älskar té det är så himla gott. Jag dricker alltid té till frukost och ibland blir det på kvällarna också.

YES imorgon och på torsdag är jag ledig, det ska bli så himla skönt. Imorgon på schemat så ska jag ringa olika försäkringsbolag, ringa min hyresvärd och fråga om jag har bredband i min lägenhet och när jag tidigast kan få flytta in. 1 feb är det sagt men det skulle vara bra om man kan få nycklarna tidigare så man kan flytta lite grejer som står hemma hos mamma, och  sen min soffa från nisses.
Sen så tänkte jag gå ner en sväng på stan, ska kika efter ett par jeans och sen den här snygga jackan från gina tricot.

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0