Måndag

Godmorgon!

Lägger in här ett snabbt  inlägg. Sitter nu och äter lite frukost, ska ta och göra mig iordning för att sticka till jobbet snart, ska ju jobba till ikväll.

Igår jobbade jag till 13, men var ganska seg och trött. För i lördags kväll så följde jag med mamma och hennes väninna ut på krogen, där mötte vi hennes väninnas son och hans kompisar. Det var ganska trevligt, jag kom inte hem förens klockan var 03 och jag skulle upp igen klockan 06 för att jobba hehe.

Men men nu måste jag skynda mig, men hade bra.

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelina mi lajki

fint!
ha en fin dag!
mi lajki har nu erbjudande, 50% på hjärthalsbanden som sålt slut hos kyssjohnna!
Perfekt inför Valentine´s day som ju Engla tipsade om i sin blogg... =) finns i rött, rosa, vanilla, honeydew, svart.
www.milajki.com/shop
Kram på dig / Angelina

2008-01-28 @ 13:56:58
URL: http://www.milajki.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0