Lördag

Sorry för dålig uppdatering i helgen, Igår (fredag) så jobbade jag från 10.00 - 19.00. När jag kom hem så fick jag snabbt hoppa in i ducshen för jag skulle iväg med tjejerna ut på lotus. Kom fram till S (som hade förfest) vid 21, först var det tänkt att vi skulle ut innan 22 men så blev det inte för jag tyckte det blev så stressigt för mig så vi gick ut vid 23 för kl 23.30 var det dags för Adam Tensta att uppträda på scen. Det var jätte bra på stämning ute på lotus och mycket folk var det hehe..

Idag (lördag) har jag inte mått så himla bra, har varit väldigt bakis idag. Jag gick upp vid 12 och hade värsta huvudvärken, var helt kallsvettig. Jag tror det blev lite för mycket för mig igår. Ikväll så har jag träffat en tjejkompis, kom hem till henne efter 16.30, där bjöds det på middag och sen var det dags för bingolotto! Vann faktiskt 100 kr.
Nu är jag hemma, ska snart gå och lägga mig för imorgon så ska man upp och jobba. Jag börjar 07.00.

Men först så ska jag ta lite te och äta lite vattenmelon...

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0