Hemma

Nu är jag hemma igen, har varit och bokat tid nu för att tatuera mig. På Torsdag ska jag och Theresa tatuera oss samtidigt. Klockan 08 på morgonen har vi fått en tid så det blir ingen sovmorgon för oss hehe.
Men nu har jag ändrat mig, jag ska inte tatuera in mitt stjärntecken oxen längre. Jag tror att jag skulle tröttna snabbt på den och sen ser den ganska tråkig ut. Så istället ska jag tatuera in mitt namn Sanna med lite skrivstil. =) Det kommer bli skiit bra, ni får se nästa vecka! Det ska bli så jäkla kul ...

Nu tänkte jag att jag ska börja med maten, mamma vill ha mat på bordet när hon kommer hem.Så idag blir det spagetti och köttfärssås. Jag är inte så sugen på det men det får det bli.



Kommentarer
Postat av: Linn

Joo det är bara bra med mig och charlie :)

2008-01-31 @ 17:36:50
URL: http://linnrenman.blogg.se
Postat av: Hannah

Vad roligt! Jag tatuerade mig för inte alls länge sedan, två veckor typ! Fast jag fick vänta i över ett halvår för att få tid :S

2008-02-03 @ 01:18:16
URL: http://hannahelais.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0