HEMMA

Nu är jag hemma, fast det har jag varit en stund nu. Har hunnit duschat och nu sitter jag och dricker te till det äter jag en biskvi.
På jobbet idag så har det varit ganska lungt, det har varit mycket uppehåll med bröd. Sen 16.00  till klockan 20.30, sen så har det varit små uppehåll. Då när det har varit uppehåll så har man fått stått och packat ner grovlimpor i pappkartonger och staplat upp dom på pallar.

Imorgon så jobbar jag samma tid, jag  hoppas att det inte är lika segt som idag. Men på onsdag och torsdag är jag ledig det ska bli skönt.
Sen är det inte långt kvar tills jag flyttar, nu är det bara 2 veckor typ.

Men nu tänkte jag sätta mig och läsa lite bloggar, kolla runt på nätet och sen glo på tv en stund innan jag går och lägger mig. =)

GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0