Fredag

God eftermiddag!

Jag har nu varit vaken i en timma, gick upp 15.30. Imorrse kom jag hem från jobbet 04.00 men gick inte och la mig förens klockan var 06.00 på morgonen. Jag kan säga att jag känner mig död just nu. Jag ska iväg och jobba igen vid 18.30 så det blir inte så mycket fritid för mig idag. Det känns lite trist =(

Sen så ringde jenny från jobbet och undrade om jag ville få fast schema på en månad på en maskin som är nr 7, ni vet ju inte riktigt vad man gör där men jag tycker den är jobbig. först hade jag fått schema på en annan maskin men hon tyckte att jag skulle jobba på 7:an för att jag kunde den mer och sen på detta schema så är det mer timmar. Jag kunde ju inte säga nej och hon tyckte verkligen att jag skulle ta detta schema. Schemat börjar redan på söndag klockan 07.00 på morgonen. Jag hade tänkt att festa på lördag men det får jag ställa in, trist trist.

men ha en fortsatt trevlig dag!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0