Satc maraton med god mat

Har haft en super trevlig kväll här med Linda. Vi har nu suttit och kollat på satc boxen, hela 10 avsnitt hann vi se innan det var dags för henne att åka hem. Vi lagade också min favvo rätt, tacos så klart!

Men helt klart så var det här en super mysig lördagskväll, det får vi göra om men dock med lite vin till. Blev ju inget nu för att hon körde bil.
Snart är det dags för mig att gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon bitti för att jobba. Ett tio timmars pass väntar mig som jag alltid jobbar varannan söndag.



Annars idag så har det inte hänt så mycket, sov nästan bort hela dagen då jag och älsklingen sov tills klockan var 15 på eftermiddagen. Vi skulle ju ha hunnit med att julstäda och rensat bort lite grejer här hemma som vi inte behöver. Men det hanns ju inte med så det får bli en annan dag innan julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0