Dagen i helhet

Idag så har man haft fullt upp. Först när jag vaknade var det bara att städa här hemma för att G min sambo skulle ha några vänner på besök, de skulle så klart se på fotboll kl 15 som man gillar så mycke. Då var det bara för mig att sticka iväg vid 13 för jag ville inte störa dom när de sitter och snackar fotbollssnack. Så jag stack ner till stan för att träffa Tine min tjejkompis, vi gick runt på stan och kikade innan det var dags för body attack....med mig hem hade jag ett par jeans =) Fy faan vad jag blev trött efter träningen, har ju som sagt ingen alls kondition. Har inte tränat på 1,5 år så det här passet kändes kan jag säga.
Efter träningen åkte jag hem till Theresa för att umgås med henne och hjälpa henne med att få upp lite möbler, hon och hennes kille har precis flyttat så det var jätte roligt att få se deras lägenhet och som var jätte fin.

Snart tänkte jag sova för jag ska upp om några timmar och jobba, jobbar ett tio timmars pass. Efter jobbet imorn ska jag iväg på ett födelsedagskalas och senare på kvällen ska jag och min sambo gå på bio, och om det hinns med så ska jag oxå övningköra.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0