Listan - Fakta om mig

1. När gick du upp idag?

09.00


2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter.


3. Senaste filmen du såg på bio

Blood diamond

4. Favorit-TV- program?
Desperate Housewives, thats 70 show

5. Vad åt du till frukost?

te och 2 ostsmörgåsar


6. Vad är ditt andranamn?

Margareta


7. Din favoritmat?

Klyftpotatis, grillat kött och någon god sås till.

8. Vilken mat gillar du inte?

Pyttipanna

9. Favoritchips?

sour&cream onion


10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Jag har ingen för tillfället


11. Vilken bil kör du?

Ingen, men om jag hade en bil så skulle jag nog kört en citreon c3


12. Favoritmacka?

keso,gurka och tomat.


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Falskhet


14. Vilka är dina favoritkläder?

Mina jeans från Cheap Monday

15. Om du fick åka vart du ville på semester?

Grekland


16. Favoritklädmärke?
H&M


17. Var vill du dra dig tillbaka?

 Till ett varmt ställe


18. Favorittid på dagen?

17.00


19. Var är du född?

Uppsala


20. Vilken är din favoritsport att se på?
 Jag har ingen favoritsport, men jag tycker om att kolla på tennis


21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?

Jag vet inte, det blir en överraskning


22. Vem tror du skickar tillbaks först?

I have no idea.


23. Coca Cola eller Pepsi?

    Coca Cola så klart!

24. Fotboll eller ishockey?

Fotboll om jag måste välja


25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

Nattmänniska,defenitivt inte morgonmänniska


26. Pedikyr eller manikyr?

manikyr


27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Att jag krockade in i en buss med cykeln idag.


28. Vad ville du bli när du var liten?

En liten prinsessa!


29. Bästa barndomsminnet?

Det står still

30. Varit i Afrika ?

Nope, skulle aldrig våga

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Det tror jag inte,inte vad jag kommer ihåg.

32. Varit med om en bilolycka?

Ja, när jag var nyfödd

33. Favoritdag i veckan?

Söndag (vilodag)

34. Favoritrestaurant?

Tingsgården

35. Favoritblommor?

Rosor

37. Favorit-snabbmatsrestaurant

Mc donals


38. Äger du en cykel?
En blå, crescent

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

IKEA


41. Läggdags?
Idag, ca 00.00-01.00, har lång sovmorgon
 
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
 Ingen speciell, blir glad om jag får svar överhuvudtaget

43. Senaste personen du delade en middag med?

Min sambo

44. Vad lyssnar du till just nu?

Akon - sorry, blame it on me =)

45. Favoritfärg?

Svart

46. Hur många tatueringar har du?
En, i svanken

image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0