super kul...

Vad roligt att det är några som läser min blogg, men det skulle vara trevligt med lite kommentarer också och sen lite ideér på vad jag kan blogga mer om.
Jag tycker det är jätte kul att sitta och blogga om sånt som jag tycker är roligt, också är det extra roligt om ni läser det! =) Nu har jag inte bloggat så himla länge men än så länge har jag inte tröttnat på det än.

Är det någon som kanske vill hjälpa mig med min header, jag har tyvärr inte photoshop så jag kan inte ändra så mycket på den.
Jag skulle vara tacksam att få lite hjälp!

kramizarimage118

Kommentarer
Postat av: majda

TÄVLA I MIN BLOGG. TIPSA ANDRA OM TÄVLINGEN! SKRIV DEN 950 KOMMENTAREN OCH DU KAN BLI ÄGARE TILL ETT SNYGGT UNDERLÖÄDESSETT, BH
+ TROSOR!

2007-11-13 @ 23:58:07
URL: http://emmell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0