Torsdag

Sorry för att jag har varit dålig på att uppdatera här i bloggen men jag har haft fullt upp med att jobba, denna vecka så har jag bara jobbat natt och jag kan säga att det har varit jobbigt. Inatt klockan 04.00 ska jag iväg och jobba, jag slutar 10,20 så det blir en kort dag men skönt.
Jag ska passa på att gå ner på stan imorn och inhandla mina sista julklappar, kanske lite sent men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork. Men imorn så är det min sista chans =)
Idag så har det varit tomtenatta  på stan och det var öppet fram till 22.00, jag köpte en jacka åt mig idag =) en dun jacka som kostade 999-. lite dyr kanske men det är det värt!
 Den jag har nu är lite tunn, jag hade inte riktigt tänkt att köpa jackan, jag hade tänkt att ha min jacka som jag använder nu men jag insåg att jag skulle frysa ihjäl med den.

EVEREST W LT DOWN JKT F7

nu är det bedtime for me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0