Söndag

Godkväll!

Idag så har jag jobbat från 07.00 till 14.00, det gick ganska bra att jobba idag, tiden rann bara iväg. Inatt så hade jag as svårt att somna, jag vet inte varför men jag låg och tänkte på min nya lägenhet och hur det kommer att bli att bo helt ensam, och sen på min katt som jag ska skaffa sen när jag har fått ordning på lägenheten. Sen så låg jag och tänkte på om katten kommer klösa upp mina nya möbler, usch. sen så har jag bara sovit ca 3-4 timmar inatt och jag gick upp 05,25.
Jag skulle ha fikat med en vän efter jobbet men det blev inget av för jag var så trött, så jag har bara varit hemma och tagit det lungt idag, det är också skönt.
Imorgon ska jag jobba igen, från 14-22. Hela dagen går ju bort för mig =(.

Titta vilken söt katt jag har hittat, den skulle jag vilja ha men den katten ligger på 5000 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0