Fredag

Godmorgon!

Nu är jag uppe, har varit det en stund nu men jag har inte ätit någon frukost än. Idag ska jag jobba kväll, jag börjar jobba 15.30 så det är inte så många timmar kvar dit.
Jag hade tänkt att julshoppa idag, men istället så valde jag att sova länge. Tog igen mina timmar igår, för igår så sov jag bara 3,5 h.
Igår var jag också och skrev på mitt kontrakt till lägenheten så nu är allt klart och nu är den min. Jag fick också hem en bok med tapeter, jag ska få omtapetsering i alla rum,  och jag tycker det är så svårt att välja vad jag ska ha för färger i alla rum. =)

På boråstapeters hemsida så kan man se hur det kommer se ut i varje rum, det är ett bra sätt för då kan man se hur det ser ut i helhet.

Hallen:





Vardagsrummet:



Sovrum: Fondvägg



Köket får en bekant göra, om hyresvärden tillåter det.

Men nu ska jag ta och äta lite frukost och sen göra mig iordning.

puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0