Söndag

Här dunkar det för fullt ut sexy bitch med Akon ut ur högtalarna. Åh man blir ju så festsugen när man hör den. :) Dagen idag började jätte bra, har bara sovit tre timmar men jag är pigg för det. Trodde aldrig att jag skulle komma ur sängen när klockan ringde kvart över elva. Väl uppe så gjorde jag mig iordning och sen stack jag ner mot stan där jag träffade Emelie. Vi tog en fika på det nya cafét 1st class coffiehouse. Mycket trevligt var det att träffa Emelie, vi uppdaterade varandra med massa information. gillas :P Tiden bara rann iväg kändes det som, jag fick ett sms av G när klockan var två. Skulle ju vara hemma kl två för då skulle min syster komma över och klippa G. Det var ju bara att säga adjö och sen sticka hemåt, kändes lite tråkigt för det var så kul att träffa Emelie för det var ett tag sen vi sågs..
Nu väntar jag bara på att timmarna ska gå, vi ska nämligen hem till G:s syster på middag. Det var tänkt att vi skulle träna efter att G hade blivit klippt men vi kände att det skulle bli så stressigt så vi tränar imorgon istället. Annars så händer det inte så mycket mer idag. Ikväll blir det bara en myskväll med fruktsallad tror jag, vi har massa frukt som måste ätas upp snart för det börjar bli gammalt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0