Måndag

Hej bloggen!

Här har det inte hänt så mycket idag. Jag hade jätte svårt att somna igår kväll så det blev sängdags lite väl sent för min del. Jag somnade nog efter halv fem på morgonen. Så det blev att man sov fram till tre i em idag. Efter att ha duschat och käkat frukost så begav jag och G till gymmet, det kändes skönt så på onsdag blir det gymmet igen.
Denna vecka känns det som man har mycket att göra. Förutom jobb ska man hinna med och träna på gymmet och på torsdag ska jag träffa min vän Emelie. I helgen ska vi hjälpa G:s mamma med att flytta och sen om det hinns med på fredag så blir det ev ett biobesök!. Jag är väldigt sugen att se flickan som lekte med elden som är uppföljaren av män som hatar kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0