Torsdagen i helhet

Hallå bloggen!

Idag har det varit jobb. Efter att jag slutade jobbet vid 14 så cyklade jag hemåt och tog en dusch och gjorde mig iordning för att träffa Sandra klockan 16. Vi tog en fika på Åhlens sen så gick vi i affärer. Jag hittade lite saker men jag handlade inget. När vi tyckte att vi var klara så kom min sambo för att hämta mig, vi skulle ut till plantagen och köpa nya blommor till vardagsrummet. Det behövdes verkligen, det är mycket snyggare nu i vardagsrummet. De gamla blommorna fick flytta in till sovrummet. :).
Aa annars ikväll så råkade jag bränna kladdkakan som jag gjorde, jag ställde kakan i mitten av ugnen istället för att ha ställt den i nedre falsen. Resultatet blev en kol svart kaka, jag testade med att ta bort det övre skalet för kakan var ju inte riktig klar ännu men det hjälpte visst inte utan den blev svart igen fast att jag hade flyttat ner den till nedre falsen. Så det var bara att slänga kladdkakan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0