Torsdag

Hej bloggen!

Just nu sitter jag och läser min mail, jag har precis fått i mig något att äta så nu är jag mätt. Jag slutade jobbet för ca en timma sen, fick jobba över en timma och börja två timmar tidigare idag men det är bara bra för då får jag lite mer pengar i kassan. :)
Tänkte gå och ta en dusch nu sen tänkte jag att jag skulle lägga ut en tävling här i bloggen. du kan nämligen vinna ett snyggt armband från cocoo så det tycker jag inte att du ska missa! :P Sen tror jag också att jag ska hinna med lite nätshopping på Nelly, för de samarbetar med sofis mode...I like a lot:)


Update: Nu när jag hade tänkt att shoppa på nelly så såg jag att man bara kunde beställa före 23:59 för att få 100 kr rabatt, och om man ville ha en goodiebag och tidningen sofis mode så skulle man ha handlat mellan 18.00 - 22.00, typiskt!. Jag som jobbade då =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0