Returer

I dagarna fick jag hem jeansen, väskan från Nelly, och idag kom jackan som jag hade beställt från Ellos. Det blev en retur på allt. Jeansen var lite för stora och jag tyckte färgen inte var detsamma som på bilden, väskan tyckte jag var lite svåröppnad. Man vill ju ha en väska som man kan få upp vid stressiga tillfällen...och jackan var inte alls som jag hade förväntat mig. Den var dålig sydd, såg ut som den var lappad inuti cch sen så såg man ut som tomtemor i den.
Lite synd men då sparar jag ju pengar och det är positivt. Jag får gå ner på stan och kika på jeans och jacka! Tror det är nog det enklaste att göra om man inte vill göra fler returer. :(

Kommentarer
Postat av: Theresa

Usch va tråkigt, du som längtat så efter alla sakerna. Puss

2009-10-16 @ 12:35:56
Postat av: Anonym

mm jo det var tråkigt men nu sparar jag ju lite pengar :P

2009-10-16 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0